Det nya livet

Till skillnad från många andra påbörjade jag inte "mitt nya liv" den första januari. Jag började redan i höstas. Sedan jag var som störst (utan att vara gravid) har jag tappat 13 kilo och tre storlekar i byxor, två storlekar i tröjor och fem kupstorlekar på BH:ar. En hel del återstår av den resan och det tänker jag inte skriva mer om här.

Är du intresserad av att läsa mer om hur jag gjort, vad som motiverar när det tar emot och få tips om saker som funkar - och vad som inte gör det - så kan du kika in på min andra blogg.

http://lattnad.wordpress.com/

Efter nyår har jag ÄNTLIGEN kommit igång med fortsättningen av det nya livet och är du intresserad är du som sagt välkommen att följa med på resan. Somliga tycker det är galet att breda ut sig själv på det här sättet, men för mig är det en del av motivationen. Jag hoppas kunna hjälpa eller inspirera andra som precis som jag lider av kraftig övervikt.

Nu är det dags för målbildsträning. Mors!

Kommentarer
Postat av: Anne

Så duktig du är Frida. Du får belöna varje mål men på rätt sätt.... Ska peppa dig på vägen!

2012-01-18 @ 22:11:51
Postat av: Anonym

Vad duktig du är! Heja dig, du är duktig som har karaktären och viljan!

2012-01-19 @ 15:44:22
Postat av: Maivor

Bra jobbat!!!!!

2012-01-25 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0