Ungdomspoäng!

Nu har jag försökt vara ungdomlig minsann! Har gjort som tusentals tonåringar gör varje dag - jag har beställt klänning och skor via nätet! Får se om den motsvarar förväntningarna bara.

 

Visar en lila modell för att du ska se hur den sitter, men den jag beställde är svart. För alla kvinnor behöver "en liten svart". Var från början sugen på en halterneckmodell men den var slut i min storlek. Skit. Jag måste börja agera snabbare!

 

Av samma orsak som klänningsköpet klickade jag hem ett par röda pumps. Alla kvinnor behöver ett par sådana. Ja jag älskar skor. Ja jag är lite mer utseendefixerad än jag hittills erkänt. Extra plus för leopardmönstret på insidan. Jag klär inte i leopard, men nu kan jag ha det ändå! Jippie!

Blir kanoners att prova. Hoppas, hoppas, hoppas att det passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0