Härlig höst idag

Vilken dag! Underbart väder, liten promenad med mamma och hundarna. Dessutom ringde Mika och berättade att Vina äntligen fått sin första fågel!! Hurra!

Lina har hälsat på och så såg vi "Water for elephants". En väldigt bra film, se den. Fast ni kanske får ut mer om ni inte har en åttaåring bredvid så ni måste snabbspola alla känsliga scener. Trots det så var filmen väldigt känslosam. Eller så var det jag som var det.


Jaktänka fortfarande. Kanske man borde hitta på något? Därför åker jag till Boden imorgon. Eller rättare sagt så skjutsar jag min mormor dit. Vi ska tydligen hälsa på några släktingar. Blir intressant. Fast ingen sovmorgon. Därför är det läggdags inom kort. C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0