Man kan nästan tro att jag vunnit på tipset

Men egentligen tvingar jag bara min sambo att betala när mina egna pengar tar slut. Ett väl fungerande recept tycker jag. Idag har jag shoppat igen. Matti hävdar att han tål bastuvärme bättre än kyla, så en overall stod högt på hans lista. Sagt och gjort.

Först besökte vi Doffis (en barnklädbutik i Luleå) utförsäljning på Nolia. 50-75% rabatt. En halvtimmes kö innan vi kom in i lokalen, sedan lika lång kö till kassan. Orka. Vi åkte till centrum istället. Hanséns barnklädbutik hade nämligen 25% rabatt för att fira sitt jubileum. Najs. Där hittade jag Mattis nya dräkt och en hel del annat gulligt som jag avstod att köpa - den här gången.


Villervalla overall, 'dotstar' tror jag modellen hette.

 

Hittade även årets första julklapp och en del annat gryll. Imorgon ska en vän få en överraskning. Ibland behövs nämligen uppmuntran. Nu är det hög tid att uppmuntra tidigt sänggående för min del, så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0