Inför vintern

Jag har nu äntligen kommit på hur det ska bli i Kåbdalisrummet. Som tur är låter Mika mig hållas trots att det blir lite grönt. Det råkar ju vara världens snyggaste färg. Dessutom mjukar den upp väldigt mycket, och det kan behövas mot de vita väggarna och stålramen till sängen.

Supersnabb och superful ihopkastning av bilder för att du ska få en känsla av vad det blir. Det saknas en del detaljer men det får du se när det är helt klart.

Jag har inte släppt idén om björkar heller. Här kan du se hur jag planerade i början. Det blev en IKEA-säng istället, en ful men billig och praktisk. Får duga helt enkelt. Kommer energi kan man ju måla den någon roligare färg men den duger i gråsilver som den är nu.





Så nu avvaktar jag mest och funderar på vilka gardiner jag ska ta med. Det är ett pyttefönster men jag har en idé som kan göra det roligare. Får se hur det blir. Lovar som sagt foton när jag är klar. Om jag blir klar. För det här råkar ha blivit ett evighetsprojekt?

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0