Förändring

Jag har besökt en god vän som klippte mig lite. Eller ja, egentligen mycket. Och färgade lite. Eller ja, egentligen intensivtonade. Mycket. Plötsligt blev jag väldigt vuxen och det är väl bra?

Slutligen fotograferade jag mig själv i hallen, ljusinsläpp från toafönstret och mobilkamera i handen. Lite Photoshop på bakgrunden och Häpp! En schysst bild av mig själv. Frida blev fjortis men det gjorde ju inte så mycket. En snabbtitt i spegeln så var jag dam igen.


Ny färg, ny frisyr. Superskönt!


I takt med mina ytte förändringar håller jag även på med lite andra förändringar. Tänkte försöka ordna lite nytt att lägga tid och energi på. Ni lär nog märka om det blir som jag hoppas. Tills dess får ni ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0