Säsongsfavorit

Idag har vi gjort premiärturen med nya cykelkärran. Aningen sent om du frågar mig, men bättre sent än aldrig sägs det. Vi cyklade till Skatan och sedan hem igen, en nätt tur på knapt en mil. Jag kommer att ha ont i baken ett bra tag framöver, men ska ändå försöka ta mig ut på cykeln lite oftare. Jag gillar att cykla.

Under kvällarna drömmer jag om jag en ren förlustresa. Vi funderar på nytt porslin och lite annat junk, så en resa norröver planeras. Troligen svänger vi förbi Matarenki (Övertorneå) och Jolanki när vi ändå ska uppåt landet. När det nu blir.

Jag har även upptäckt något gott. Testa:

Finns i en glassdisk nära dig. Tillsammans med GB:s sortiment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0