Ännu är vi båda på gott humör


Idag har vi hämtat Mattis byrå. Blir nog bra, vi (läs jag) har också hittat sängen vi ska ha:


Och så en huvudgavel till:

Vi har även köpt lite nya tallrikar, då de vi hade föll i bitar en efter en. Nytt i enkelt vitt och några med accentfärgen grönt som jag ju gillar. Dessutom hade de snyggt mönster:


Så fyndade vi ett lammskinn till Matti och lite småplock till dopet på lördag. Bara en vecka kvar, och det är skönt att det mesta är fixat. Jag har till och med hittat vilken låt jag vill ha! Det var en svår nöt att knäcka, men det blev toppen till sist.

Kommentarer
Postat av: Erik Berglund

Vilken snygg säng! Vad heter den? Mbh, Erik

2013-11-17 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0