Klart å betalt!

Konstigt nog verkar jag ha ont om tid att blogga, fastän jag tycker att jag sitter vid datorn nästan jämt? Idag har jag i alla fall inte suttit vid skärmen, jag har faktiskt pyntat sovrummet lite. Det behövdes någon väggdekor så jag fixade det klart idag efter lite förberedelser förra veckan. Jag fick faktiskt godkänt av gubben också.


Så. Nu finns det mesta jag önskat i sovrummet. Ny säng till oss, nymålad säng till lillen, bra och rymlig byrå och något trevligt att titta på den stund man är vaken i rummet. Fast Mika verkar mest intresserad av att sova. Kanske blir tidig kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt Frida! You know how to pimp the bedroom! Mehe! Lev och må söta du!

2011-06-17 @ 00:52:57
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0