Luxuöst

I helgen åkte jag och barnen till syrran för att plantera hennes trettiårspresent och sedan besöka Lycksele djurpark. Eller Lyxele som jag trodde det hette när jag var liten.

Väl framme började vi djurparkspromenaden med att gå Rovdjursvägen. Jag konstaterade snabbt att jag inte lär bli någon björnjägare. Den här nallen sökte min blick vartän jag gick. Läskigt. Tänk då om den varit vild och man hade mött den på en skogspromenad ...


De ögonen. Hjälp.

Sammantaget var vistelsen i Norrlands inland mycket trevlig, fast jag var mer än lovligt trött när jag kom hem. Att Matti äntligen äter flaska var helgens höjdpunkt; när Mika kom hem fick jag sova en hel natt utan att mata. GRYMT lyxigt. Lyxigare än Lyxele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0