Ett nödvändigt ont

 

Idag beställer jag bilder. Det skulle egentlgen ha gjorts för länge sedan, kanske i maj/juni ungefär, men har inte blivit av förrän nu. Nu kommer förhoppningsvis tackkorten från dopet att kunna skickas ut också, Mika har faktiskt tjatat en del på mig om det och jag erkänner att jag varit ... hmm ... kanske slö? som inte fått gjort det jag ska. Nåja. Bättre sent än aldrig.

 

Jag hittade även en hel del härliga sommarbilder som jag ska sätta i album, jag tror jag ska köpa ett 300-bilders kanske? Eller kanske räcker det med ett 200-bilders för varje år? Får se hur jag gör. Nytt album blir det i varje fall.

 

Vill rekomendera fujifilms erbjudande om framkallning där man får de 100 första bilderna gratis. Man loggar in från http://www.fujidirekt.se/uppslaget och beställer sedan som vanligt. Enkelt och effektivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0