Tjoho!

Nu är det klart!




En välförtjänt vila efter att ha försökt äta upp färgen från väggen. Ben är nog godare.

Nu ska vi bara gräva fram möblemang och lite färgmatchade textilier till gardiner och sängkläder så blir det säkert bra. Någon tavla, blomma och liten annan prydnad kanske också slinker med. Om jag får. Jag vill ju inte göra för tjejigt så att inte Mika trivs.

Tills vidare duger det här bra, möblerna kom fram på ett annat sätt, rummet känns större än sina 2,5 x 3,5 meter och det blev allmänt ljusare och mer trivsamt. Jag erkänner att jag spillde liiite på golvet, men det tar jag bort när jag ska städa ordentligt. Det blir när piffingen kommer igång på allvar.

Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0