Svårt att sova

Egentligen borde väl alla människor sova den här tiden på dygnet. Det är bara lite ovanligt svårt att somna när Mika ska åka igen imorgon. Tiden går alldeles för fort, speciellt nu när han är hemma under en så begränsad tid. Vi har hunnit hälsa på ungefär hela hans släkt och halva min, käkat middag runt halva Norrbotten (billigt matkonto i januari med andra ord) och bastat och sett film och varit i Kåbdalis.

På tal om Kåbban så måste vi fixa lite i vårt sovrum där. Det är mörkt och framför allt trångt och icket särskilt fördelaktigt möblerat. Vi måste ordna så vi ryms bättre och så att våra saker och vi själva trivs en gnutta till. Jag har faktiskt fått lov att fixa lite medan Mika är borta. Det är bra, då har jag något att pyssla med. Hoppas att Lina vill följa och hjälpa till.

Förutom alla andra trevliga saker så har Mika också hunnit med en intervju som ska fortsättas på senare. Håll tummarna vet jag. Det gör jag. Förhoppningsvis är han bäst av dem alla, och får jobba närmre än brukligt. Vore inte helt fel om man säger så, jag vill ju gärna ha sällskap.

Borde kanske göra ett nytt försök att somna. Godnatt. Eller god morgon.

Kommentarer
Postat av: Hanna Sandman

Lilhumlan, jag ska roa dig nästa vecka, går du skola på dagarna eller är du hemma? Ring då du känner för det kan vi ju planera något... Kram <3

2011-01-13 @ 09:30:16
URL: http://hannasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0