Ojoj då

Räknar lite till. Nu har jag hittat priser och mått på virke jag funderar på att bygga av. Återstår att se hur högt man ska göra hela arrangemanget. Enligt IKEA är 160 lämplig höjd, men jag funderar på hur högt man kan göra när jag når till taket med handen? Ska mäta nästa gång jag är i Kåbban tror jag. Tur att det inte brinner i knutarna.

Lina åkte nyss till sin pappa, hon skulle hjälpa honom med småisarna sa hon. Jag misstänker en dos pappasjuka så här mitt i mammaveckorna. Hon är riktigt hjälpsam. Medan jag nickade till på soffan i vardagsrummet dammsög hon, och när hon åkte sa hon att jag skulle diska och rensa kattlådan idag. Tur att hon påminner mig om sådant. Not. Nu måste det ju göras ...

Kanske dags att kavla upp ärmarna så man är klar när hon ringer efter hämtning. Har jag tur hinner jag förbi bästhuset där det serveras gott te och skvaller. Vore inte dumt. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0