Hej mitt vinterland

I helgen har jag och böni varit i Kåbdalis. Vi har fått lov att piffa till lite i vårt sovrum, något som faktiskt behövdes. Det såg så mörkt ut innan, med mörknad furupanel på alla väggarna. Nu blir det snövitt istället - som att det inte är tillräckligt vintrigt med 30 minus och nyskottad gård.

Jag hade tänkt måla två varv innan vi skulle åka hem, men jag inser mina begränsningar och ger upp efter första. Glömde ta före- bilder, men bjuder på lite usel bildkvalitet från arbetets gång istället. Lägg märke till de ljusare partierna där spegelväggen suttit. Det blir fräschare nu, jag lovar.

Min vision är klar, nu lär det dröja ett halvår innan allt är helt klart, men då blir det fint. Förhoppningsvis tar det inte fullt så lång tid att fixa färdigt väggfärgen. Redan nu kan man ana resultatet, men det blir som sagt klart först senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0