Halleluja moment

I eftermiddags började vi efterjulsröjningen i Linas rum. Bort med jul och tomtar, bort med urväxta kläder och diverse skrot och skräp. Det blev tre kassar kläder den här gången, otroligt vad ungen växer! Det får bli en resa till klädaffären inom kort.

Vi har även upptäckt ett växande behov av bättre förvaring i Linas rum, och jag föreslog en liknande lösning som den jag har i vardagsrummet. Det innebär en tripp till Haparanda alternativt dammsugning av Blockets utbud. För tillfället har jag inte hittat det jag letar.

Vi vill köpa:

IKEAs Expedit hylla med 4x4 fack. Kostar 995:- nytt. 149x149 cm.
Alternativt Biträde hylla med 4x4 fack. Kostar 599:- nytt. 135x135 cm.

Och som lite lull-lull:
IKEAs Expedit luckinsats, 4 st á 149:- och 2 st dito lådinsats á 299:-

Allt ska vara vitt, då passar det längst. Jag vill vinna miljoner kronor tack. Då skulle jag minsann handla. För jag kan köpa mig lycka, den kommer på köpet efter att man lyckats hitta precis det där man så gärna vill ha. Och störd som jag är så vill jag ha massor av grejor.

Tills vidare nöjer jag mig med att fantisera ihop hur det skulle se ut när man möblerar med allt det nya. Snyggt skulle det minsann bli. Jag ska bevaka Blocket. Jadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0