Fortsatta fantasier

Guld i träden, skymningsblå himmel och rodnande horisont.

Igår eftermiddag var det så otroligt vackert ute, jag grämde mig över att jag inte hade med kameran. Kom på att jag kunde fota idag istället, men just nu är det bara mulet. Kanske lika bra, när jag ska måla slipper jag ju tänka på de förlorade fotona.

På tal om målning så är det inte så våldsamt mycket kvar nu. Det blir bra. Jag längtar efter att få möblera i ordning i rummet, helst med de möbler vi ska ha. Tills vidare får våra tidigare möbler vara kvar, men framöver ska vissa delar bytas ut. Till exempel sängarna.

På tal om säng så hittade jag en sängram som skulle vara fin hemma. OCH en bokhylla till Linas rum. Jag behöver ett släpvagn. Misstänker en stadsresa med tillhörande shopping innan veckan är slut. Gilla Blocket.

Nu mera måla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0