Pust!

Nu har vi gjort klart i garaget för idag, så imorgon åker Mika till tippen med allt skrot. Jag fattar inte hur han orkar, själv blir jag trött efter bara ett par timmars kastande. Befriande är det i vart fall.

Jag har även förstått att Facebook är the shit. Big time. I morse sålde vi en TV på bara en kvart, och ikväll blev vi av med en bänkdiskmaskin på två minuter. Utan annonsavgift dessutom. Inte dumt alls. Har man bara enstaka prylar att sälja så kan det här vara vägen att gå.

Nu startar den stora ihopräkningen. Förhoppningsvis räcker pengarna till ett nytt sovrumsmöblemang. Jag önskar mig nog en byrå i serien Malm från IKEA, men oklart vilken färg. Likaså sängen. Men en ny ram vill jag ha. Självklart håller vi utkik på begagnatmarknaden. Håller tummarna att vi får sålt:

Crosstrainer_OrbiTrek
Röd_16"_barncykel
Brio_kombi
Sängramar_180_cm_bredd
Canon_EOS

Hojta till om du behöver nåt!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Jag behöver orbitreken!! Jag ska ju bli slimfit till i sommar och det är bråtttttttom!!!! =D Hur många stålar ska du ha? Kram p.s du kan ju ta med den i helgen samt målarkläder så bjussar vi på föda! =D d.s

2011-04-29 @ 16:55:11
URL: http://hannasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0