Kanintillbehör säljes

Då jag sedan några år har avslutat min tid som kaninhopare säljer jag nu alla de sista grejorna som tillhörde sporten. Vill du köpa flera saker kan paketpris ordnas. Ge ett bud.


Innebur gul botten, bruksskick. LxBxH=80x50x45 OBS! Ej godkänd för hållande av kaniner (för liten), men funkar som transportbur eller liknande. Kanske för marsvin?
50 kr


Innebur grön botten, bruksskick. LxBxH=100x50x45
100 kr


Innebur grön botten, hyfsat skick. LxBxH=120x60x50
200 kr SÅLD


Bur som måste stå under tak, passar bra på tex altan, balkong eller liknande. 100x70 cm
150 kr inklusive höhäck och vattenflaska SÅLD


SÅLT! SÅLT! SÅLT! SÅLT!
Fyra hinder för kaninhoppning, byggda enligt SKHRF:s reglemente. Bra bruksskick, men vissa bottenplattor behöver ny färg. Skickar även med hinderstöd för vattengrav.
200 kr/st eller 500 kr för alla, inklusive bommar.


Höjdhoppshinder, tre delar. Byggt efter förlaga från professionell hindertillverkare.
Bommar saknas, de ska vara en meter långa.
500 kr

Förutom dessa prylar har jag några vattenflaskor utan hållare som jag kan skicka med om så önskas. Finns även några begagnade selar av olika modell, lämpliga för kaninhoppning. SÅLT

Ring om du vill köpa. Först till kvarn.
070-285 05 48

Kommentarer
Postat av: Ebba Karlsson

Hej!

Jag är intresserad av din kaninbur som är 100X50X45.

Svara på mejl. Vart kommer man och hämtar den isånafall?

Mvh Ebba Karlsson

2012-07-09 @ 10:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0