Imorgon är en annan dag

Idag blev en underlig dag, då allt och inget har skett. Jag känner mig som att vi inte fått något gjort, ändå har vi haft besök exakt hela dagen, bjudit frukost, lunch och middag till vänner och familj, och däremellan har jag rensat ogräs.

Imorgon vill jag kanske röja klart i vardagsrummet. Hittade foton från när jag flyttade in 2007, och jag lovar att jag hade färre grejor! Måste tänka ut en plan och sedan följa den. Just nu saknas röd tråd i hela möblemanget. Vad som inte saknas är däremot prylar, krafs, småplock och gryll. Kanske jag måste röja ännu mer? Jag känner mig nästan trött redan ...

Nu är det sent och jag tänkte vila mig i form. Imorgon ska jag handla. Skönt att se annat än huset tack. Valborgs firar vi nog hos mamma och Stefan med korvgrillning och en eld. Blir mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0