Home at last

Idag har jag handlat. Märkligt nog så blir jag oftast glad av att handla. Spela roll vad som köps, matvaror fungerar lika bra som möbler, nyttogrejor eller pynt. Fast extra kul att handla är det ju så klart när det är lite större grejor. Idag har jag bland annat köpt en sådan här:


Cykelkärra. Borde hålla åtminstone ett år tills lillen kan åka barnsadel.


Hittade även diverse annat, till exempel ett cykelstöd till min cykel som oftast ligger och solar, en babymonitor så vi hör om det stackars barnet gråter, ett par presenter till Lina och ett par billibilli birken istället för mina gamla slitna. Nu fattas bara någon typ av vardagssko.

Dags att sova nu? Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0