Första snön


Igår kväll lade jag mig tidigt för att jag höll på att avlida av tröttheten som kom över mig. Försökte hålla mig vaken så länge som möjligt om Mika skulle ringa men hann ändå somna. När jag vaknade av att han ringde blåste det storm ute, och så här i efterhand ser jag att det snöat. Det ser mest slaskigt ut, men när den första snön har landat är den andra sällan långt bort.

Jag kan inte låta bli att förundras över alla kommentarer på facebook, att snön väcker så många känslor? Många uttrycker avsky och andra förklarar sin glädje. Kan man inte bara köpa att det har snöat? Lustigt fenomen.

Idag blir det svettigt att försöka hinna klart en massa. Håll tummar och tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0