Uppladdning

Idag vaknade jag tretton timmar efter att jag lagt mig. Att klockan ändå inte visade mer än halv nio var ju enbart för att jag somnade en timme innan Lina ... Det var extremt välbehövligt, idag är jag en helt annan människa. Jag tenderar att bli sur, grinig och allmänt deppig om jag sovit för lite, därför är det skönt att "sova ikapp" Någon gång då och då.

Att frukosten var god och efterrätten i form av saffransbulla också smakade bra gjorde ju inte saken sämre. Dessutom väntar glögg ikväll, jag har köpt hem en ny sort som jag ska pröva. Plus en flaska hjortonglögg ifall det skulle behövas.

Nu ska vi klä oss och förbereda oss för Julmarknaden som börjar klockan elva. Jag lovade i ett svagt ögonblick att sitta med barnen i pysselrummet. Som tur är kan vi lösa av varandra.

Vi kanske ses?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0