Stor dag imorgon

Imorgon ska Vina lämnas på hunddagis för första gången. Jag ska resa bort över helgen och då är det inte så lätt att hitta hundvakt åt ett plastätande tikilsket odjur. Hon är ju inget sådant, men folk tror ju det. Hur det nu kan komma sig?

Jag har aldrig ens hälsat på ett hundpensionat tidigare, men nu är det alltså dags. Jag håller som bäst på att förbereda lite grejor hon ska ha med, som mat, koppel och något ben. Hon får med sig sin bilbur med kudde och snutte också, så hon känner igen sig lite mitt i allt nytt.

Det blir spännande att hämta henne på söndag och höra hur personalen tyckte att det gått. Jag gissar att det kommer att gå jättebra, hon älskar ju alla människor och får två promenader per dag, så hon lär trivas som en prinsessa! Nu ska jag bara hämta hennes papper också så att de ser att hon är vaccinerad i ordning och så.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas det går bra - men det gör det säkert. Gulligt att hon har en snutte. Den lilla anden som jag köpte till Svante för 2 veckor sedan har blivit hans snutte, den springer han och hämtar när han skall gå och lägga sej på kvällen.

2010-11-25 @ 21:01:55
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0