Snabb update

Full dag idag igen. Jag kom hem vid fem i morse, då stöp jag i säng och sov några timmar. Lina väckte mig första vändan vid åtta, men jag hämtade henne inte hos papi förrän mitt på dagen, efter skön dusch och lite sen frukost. Vi har hunnit besöka skyltsöndagen i centralorten, men där var glest mellan knallarna så vi stannade inta länge. Kallt var det också.

Vina har varit på hunddagis tills idag, det hade gått bra. Tydligen har hon börjat löpa också, så vi får hålla lite koll på henne de närmsta veckorna. Hon verkar hur nöjd som helst att få vara hemma, gnager lite ben och sover. Hon var överlycklig när vi kom och skulle hämta henne, dansade runt och hälsade med sedvanlig midjestyrning. Det ser rätt kul ut.

När vi kom hem från Älvsbyn var vi bjudna på middag, himla kul att få spontaninbjudan av en kompis man träffar på Ica. Tacos, gott sällskap och mycket trevligt surrande gjorde kvällen väldigt lyckad. Mycket skönt att slippa laga mat och plocka undan efteråt också. Guldmedalj till Ingegerd och Tomas!

Nu känns det som om det vore sovdags, men jag tror jag härdar ut någon timme till. Godnatt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0