måndag

en gemen dag. då hanterar vi gemener. inga versaler, trots att det blir bökigt att läsa. ber om ursäkt för det, men för att få prova min måndagskänsla just idag så är det vad som krävs.

jag har problem, jag vet. ett av dem handlar om en skruttig internetbank som håller stängt dygnet runt istället för öppet, som ju utlovats. fattar den inte att jag är jag, bara för att jag varit tvungen att installera om datorn? eller ja, be om hjälp med det.

ett annat problem är att min hjärna stannat av, så det förefaller stört omöjligt att få den att någonsin fungera normalt igen. jag måste ju ändå hoppas.

när jag ändå är igång hoppas jag att dagen inte är så gemen trots allt, så att jag får hitta och använda versalerna på nytt. det underlättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0