Hoppsan

Idag hade jag tydligen inte hört att larmet ringde på telefonen, så jag vaknade när Lina ringde i morse. Då fanns inte tid att slösurra, bara hopp in i duschen och så iväg.

Idag har jag fått in den andra av de två bokanalyserna jag skulle lämna in, så nu är de ur världen. Känns skönt och som att två av pusselbitarna i vad som känns som ett tusenbitars svenskabetyg sammanfogats. Jag vet inte vad de föreställer riktigt än, betygen kommer småningom.

Just nu hinner jag inte skriva så mycket mer, för sakerna som är utspralade i huset SKRIKER efter att plockas ihop och golvet vill ha uppmärksamhet och SYNAS?! Vad är det för krav?  Ska se om jag kan röja fram det lite mer i alla fall.

Hej för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0