Homestyling

Jag hittade idag en artikel på Kurirens hemsida. Det handlar om hur min barndomsväns mamma Kerstin inrett deras hus i en av förorterna till världsmetropolen Vistträsk där jag bor. Hon har skön smak som aldrig slutar vara personlig. Läs gärna reportaget, kika på bilderna och se filmen.

Kerstins hemma-hos-reportage

Jag har faktiskt även besökt dottern Sofia och hennes lillkille Sigge idag, shit vad de har hunnit "bo in sig" i sitt hus! Sist jag var dit hade de just flyttat in, nu har Sofia hunnit inreda med sina egna saker och de bygger ut med en ny rymlig hall. Det bli kanoners!

När man ser hur andra har fint omkring sig skäms jag över att komma hem idag. Det är stökigt, smutsigt och trångt. Det betyder att jag måste ta tag i den städning jag lade åt sidan förra veckan. Eller så väntar jag tills Mika kommer hem så att han har något att roa sig med om dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0