Hjälp sökes

Snart åker vi till stan. Jag och Lina ska dela ut lite jultidningar till våra vänner och bekanta i Piteå. Hinner vi så ska vi förbi Dollar en sväng också, Vina börjar ha slut i ben-förrådet, och vi vet ju alla att det kan innebära utökat utrymme för fotoalbumet "Vinas bitleksaker". Alltså. Stäm i bäcken.

På torsdag ska jag på firmafest för pappas företag Gräsetableringar, förutsatt att jag hittar hundvakt alltså. Man får tydligen inte ha med hund på finlandsfärjan?! Det blir nog svårt att hitta skötare, eftersom att alla mina syskon ska med. Det betyder att mamma troligen är upptagen med två extrahundar. Måste leta mer efter egen hundvakt då. Fast man kan ju alltid börja med att fråga sin söta mamma ... hehe

Nu ska visst Lina ha håret flätat och sen bär det iväg. Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0