Fridas önskelista

Förutom de saker jag listar här önskar jag såklart även klassikerna: Pengar, presentkort, parfym (vet inte exakt vilken, kan återkomma senare med uppdatering om vilken doft). Skulle gärna önska garner också men vill helst välja färger osv själv. Kanske presentkort där med?

I övrigt är jag rätt så lättroad, gillar choklad och blommor som vilken klassisk tjej som helst. Gillar även presenter och annat pyssel än det jag redan räknat upp. Böcker är ett annat säkert kort, helst om trädgård, men även deckare.

Återkommer med uppdateringar så småningom, ifall det dyker upp fler tankar och önskemål.
Digital systemkamera Nikon D3100

 Dataprogram för att välja perenner till trädgården 

Prenumeration på Allers Trädgård

 Prenumeration på Natur och Trädgård

Osis DustIt (finns hos frissan eller nätbutik)
Björn Axéns plattång (finns hos frissan och typ Elkedjan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0