Fort var det gjort!

Idag har vi skaffat ny familjemedlem igen. Så snart man nämner ordet snö i statusraden på Facebook blir somliga i familjen som tokiga på grund av suget efter skoter. Jag har dock sagt att en familjeskoter kommer före fräck sportskoter, och den här gången gick det in!

ng dyna med plats för en böna (för visst är det väl därför det heter bönpall?), elstart, back och handtagsvärmare. Till och med drag för en eventuell framtida pulka!

Äntligen en gubbskoter som fyller mina önskemål. Att den dessutom ser fin ut gör inte saken sämre.


Mika har testkört den nya leksaken lite idag, men jag tycker personligen att det ska vara mer snö innan jag själv vågar mig ut. Man vet ju aldrig vad som döljs under det ännu tunna snötäcket. Som tur är så ryms skotern dessutom i det numera nystädade garaget! Mika har ju slängt skräpet på tippen så att det ska gå att ta sig in trots att vi mest nyttjar garaget som förråd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0