Fira far fräckt från Frida

Andra söndagen i november firas Fars dag i de svenska hemmen. Jag funderar på om man ska ge Mika en present eller ej, än så länge är han ju Linas plastis. Det finns många uppslag på temat fira far, till exempel har jag via Facebook fått inbjudan att köpa weekendpaket på hotell Storforsen ... det kallas visst att Fira far vid forsens fot.

I andra annonser uppmanas man att ge andra presenter, Bokus har ett nyhetsbrev de skickar ut med rubriken Fira far med hårt paket. Då kan jag inte låta bli att undra om de menar att far ska få ett hårt paket eller om han ska hissa mor med sitt hårda paket?

Förlåt mina fula tankar, men så blir det när det var länge sedan man hissades. Fyra veckor är en lång tid att vara ensam på, och på söndag kommer han hem. Inte konstigt då att man blir uppspelt. Eller?

Kommentarer
Postat av: Anna

Mohaha!

2010-11-04 @ 00:05:18
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0