Tänk att få vakna

Tidigt en morgon. FÖR tidigt en morgon. INGEN bör kliva upp 04.15 en söndagmorgon - eller kallas det natt? Bara av den orsaken kliver jag inte upp. Tur då att jag har datorn på sängbordet så jag kan roa mig ändå. Lite svårt att somna om när man vaknat av sig själv nämligen.

Det lät på Mika som att nya missen inte finns mer. Någon hade tydligen varit förbi och sagt det åt honom. Får väl höra efter mer när han kommer hem. Vore väldigt tråkigt, men vi har ju misstänkt det då hon varit borta så länge utan att höra av sig. Kanske är det svårt att skaffa en vuxen katt? Kanske bättre med en jobbig kattunge trots allt? Hoppas bara att Missie inte behövde lida innan hon gick bort.

Ska försöka sova någon timme till, innan Lina kommer. Hon bjöd in sig på tårta idag. Godisbarnet. Världens bästa unge har insisterat på att komma och fira mors dag. Hon är helt enkelt bara bäst. Mammas älsklings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0