Saved by the bell

Precis i samma sekund jag postade mitt tidigare inlägg kom mamma förbi. Nästan som att hon anade att jag hade tråkigt? Hon drog med mig ut i skogen på en kopp kaffe och trevligt hundsnack. Vi träffade mammas kompis Maria och hennes Moa i skogen också, kul att se att Moa blivit så stor sedan jag träffade henne förra sommaren!







Vina tränade på att bli stående fågelhund, sedan beslutade hon att tvätta sig i snön. Tyvärr gjorde skaren det svårt att vältra sig i snö, men man kan ju alltid skava menade Vina och var lika glad ändå.



Sedan hittade Vina ett muskadaver, en dunig före detta slaktplats och en massa andra härliga spår.


Tack Maria och mamma för en härlig dag i skogen!

Kommentarer
Postat av: Muskus Mia ;)

Hallå!!

Tack själv! Det var riktigt trevligt, du får hänga med oss fler gånger. :)

2010-05-08 @ 18:16:16
URL: http://www.samschas.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0