Hade ju missat!



Bildbeskrivning:
Den nyligen utbyggda rabatten på baksidan av Vinas hundgård. Mot väggen står den blanka skottkärran lutad som vi ÄNTLIGEN köpt. Skönt att kunna rulla iväg skräpet istället för att kånka och bära! Kändes konstigt att lägga jord i den när den var så skinande invändigt! Nu är den dock invigd och klar.

Vinas hundgård har fått ett tjockt lager sand och en vira-duk som underlag. Släpper igenom väta och lätt att rengöra. Mycket bra. Vina verkar också nöjd. Inte min favvofärg men ljust och fint, drar inte till sig värme.

Det här är gamla projekt som utförts tidigare, men som jag inte hunnit skriva om. Jag är fortfarande rätt sliten efter min förkylning och jag väntar på att återfå min fulla kraft. Hoppas att jag inte kommer i närheten av mer kryptonit bara.

Auf viedersehen!

Kommentarer
Postat av: Cattlin

ser ju praktiskt ut, men jag misstänker att mina hundar skulle trott att jag lagt in den där duken för att deras aktiverings skull. De skulle slitit den i små bitar, så hon är duktig din tjej som inte gör det :P

2010-05-24 @ 09:18:29
URL: http://wwww.herdinginstincts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0