God morgon?

Ja, för mig är det fortfarande morgon. Trots att jag lade mig före midnatt igår så är jag inte människa förrän efter lunch. Jag är verkligen ingen morgonpigg person, det tar ett antal timmar innan kroppens rostiga leder smorts upp och kommit igång.


Rostig robot - Frida i ett plåtskal.


I vanliga fall ser jag mig som en stark och hyfsat aktiv person, även om aktiv i mitt fall inte innebär motion. I mitt fall är aktiv samma som aldrig stilla. Det stämmer definitivt inte innan solen passerat zenit!

Jag vet inte riktigt hur jag ska komma tillrätta med bekymret, för det går ju inte att ägna fem morgontimmar åt att vakna? Frukost brukar vara bra, liksom morgondusch. Nu har jag redan avklarat de momenten, utan att jag för den skull känner mig det minsta piggare. MÅSTE finnas något tjuvknep. Ska undersökas.

God morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0