En vision av framtiden


Lihkku - trefärgad hane till salu. Läs mer på http://hundarna.vargmyran.se

Idag har jag och Vina cyklat till mamma. Vina trampade och jag åkte på pakethållaren. Väl framme fick Vina gå in i hundgården för att inte störa familjen hund som ju bor i köket. I fredags fyllde puppisarna hela sex veckor, och för den som har fött upp hundar kanske det känns igen att man vid sex veckors ålder brukar se hur de vuxna proportionerna blir. Således har vi fotograferat sockerbitarna, både från sidan när de står upp och så självklart de hjärtesmältande porträtten. Vem vill inte ha en sådan här fin kompis?

De två hanarna i kullen finns fortfarande kvar, men flera har hört av sig, kanske blir det någon av dem som bestämmer sig för en livskamrat från vår nystartade kennel? Hoppas.

Hemvägen bjöd på rejäl träning; motvind delux som gjorde att både jag och Vina höll på att lätta från marken och så den obligatoriska uppförsbacken som aldrig tycks ta slut. Pust! Lovar att det var svettigt innan vi var hemma. Men det är bra med motion, och hips vips ser jag ut som ett skelett. Eller inte.

Nu ska jag ta den nya bilen och hämta Mikaboy. Har jag inte berättat om den nya? Då blir det trtoligen senare ikväll, för just nu hinner jag inte. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0