Du ska inte tro det blir sommar ...

Det blev en Missie trots allt. Efter mycket funderade fram och tillbaka sade Lina att nya kissen borde heta så. Sagt och gjort, nu är det hennes namn. Faktist rätt praktiskt, hon kommer när man lockar på henne med det. Missie har börjat vara ute om dagarna, och när kvällen kommer drar hon sig tillbaka in i huset igen. Den här missen blir knappast överkörd, mer på sin vakt än så här kan knappast katter vara. Hon älskar folk men har aldrig varit ute förr, så det är spännande för henne.



Och så förstår jag att ni lääängtar efter att se foton av hur långt våren kommit hos oss. Jag har de senaste dagarna kantskurit mina rabatter, det blir så prydligt och fint då. Den hängiga unghäggen på framsidan har fått två stöttor så att den ska växa rakt hela sommaren. Det blev också bra. I övrigt härdar jag småplantor, planerar växthusinredning och funderar också på vart årets nya rabatt ska vara. Återkommer när jag hittat Platsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0