Check.

  • Plågats upp av världens bästa vän
  • Besökt soptippen
  • Frunch på Smultert - caféet vid järnvägsstationen
  • Besökt Arbetsförmedlingen
  • Besökt utbildningsföretag
  • Pausat med kaffe hos morsan
  • Tröstat gråtande barnet som glömt att jag skulle HÄMTA henne, och hon skulle inte gå hem själv till ett tomt hus ...
  • Bytt om
  • Åkt till Piteå för käkröntgen av bönan som slutat gråta.
  • Kikat in på Barnens Hus med ovan nämda böna för att upprätthålla status "hyfsad morsa"
  • Ärvt Linas kläder till Mikas systerdotter
  • Käkat ute (läs: i bilen)
  • Lämnat böni hos papi
  • Bytt om
  • Åkt på kurs i viltspår
  • Börjat längta efter fler tävlingar för hund ... även efter en till nobs. Såg världens sötaste valp på bild ikväll. VILL HA. TUR att jag inte ska ha nån fler på bra länge, annars hade jag kidnappat den direkt!
TUR också att jag förberedde dagen genom att redan igår duscha bort värsta lorten. Imorgon kommer bönan hit efter skolan, vi valpvaktar lilla Holley och så ska Mika hämtas i Boden vid 17.30. Sweet.

Puss å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0