Sol ute, sol inne

Sol ute, sol inne.
Sol i hjärta, sol i sinne.

Tänk att ha det så bra. Dagen har varit högst märklig. En trött senvinterdag med grå himmel. I alla fall om man tittat in hos fröken Sandmans hjärna. Nu i eftermiddag fick hon dock syn på en man i flashig tröja med GLITTER! Tänk så snabbt solen skingrar molnen på himlen! Allt som krävs är lite manlig färgring så blir det mesta bra.


Inte Captain Marvel - men Captain Marvellous?


Nu kanske någon tycker att jag är en aning orättvis mot min bättre hälft, men titta är ju inte samma som att smaka? Nu ska jag genast sluta sjuka mig och återgå till vettigare sysslor. En alldeles för intim inblick i hjärnan blev det, men det borde man kanske vänja sig vid om man ska läsa min blogg?

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0