Det närmar sig

Lillebror sju veckor, foto: Kennel Herding Instincts
Mamma mailar mig bilder av lillebror hela tiden, och jag vet inte vem som är mest ivrig att träffa honom. Mamma har ju redan hälsat på och hållit honom, och jag vill ju se om han är lika fin i verkligheten. Han sägs vara lugn och orädd, kanske en aning självständig. Det blir spännande att se hur mycket bus han hinner hitta på, om han kommer ikapp vår virvelvind i tävlingen om flest avgnagda sladdar och dragkedjor ...
Nu ska jag jobba lite till ...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Så otroligt gullig och fin!

2010-03-09 @ 09:23:55
URL: http://najlonqueen.blogspot.com
Postat av: Ulla-Maria

Han är ju helt underbar!!!!!

2010-03-10 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0