Bröllopsinbjudan 19 juni!

Det är viktigt med mål i livet. Mitt mål är att bli bästa vän med Vickan, så att jag får bära släpet i sommar. Hoppas att hon har en snyggare bröllopsklänning än sin mamma när hon gifte sig. Förhoppningsvis har Vickan några killkompisar som är ordentligt stadda i kassan och klär i frack. Då kanske jag hittar en prins, vilken som helst duger nästan. De engelska prinsarna är dock extra ok. Partyprinsarna ...

Vickan förlovade sig med sin Daniel den 24 februari 2009. ÄNTLIGEN. Gissa om jag hade väntat? Nu kanske vissa vill protestera, men jag är faktiskt royalist. Ibland i alla fall. Kan man vara annat när man ser på de lyckliga tu?


Tjusiga paret hand i arm. Ser fram emot att tömma brevlådan framledes.



Planera tårtandet i tid!


Frödinge har tagit fram en bröllopstårta till parets ära. Erkänn att den ser god ut. Då det blir dags för bröllop lovar jag att jag ska äta tårtan, skåla i champange och fira hela natten. Återstår att se om någon är med på noterna. Annars blir det ensamparty för mig, och det är ju sällan lika trevligt som att ha någons drink att krocka glaset mot.

Nu ska jag återgå till planerandet, vilka kläder ska jag ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0