Att döda en människa

Idag har jag åter börjat det nya livet. Ett liv minus kolhydrater, socker och annat som sprider lyckorus. Beter jag mig mystiskt eller rent av galet så kan det ha sina kemiska förklaringar. Igår nekade jag TRE fikatillfällen, inklusive mina favvo: kanelbullar och mazariner. SNYFT.

Den vikt jag behöver lägga åt sidan är inte mindre än fyrtio kilo. Då ser jag ut som ett skelett. Frågan är om jag kommer att hinna det innan beach 2010 eller om jag ska boka plats på en utlandsresa. Just nu skiter jag i vilket, vill mest bara fika, frossa och fika igen. Försvinner dessa fyrtio kilo är det likvärdigt med en mindre vuxen person, ett tioårigt barn eller mer än en halv Mika. Fläsket måste döden dö.

Jag tänkte fira med en hel gurka när målvikten uppnåtts. Välkomna åter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kämpa på Frida!

2010-03-03 @ 15:35:38
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0