En sista dans.

Ikväll har jag fått kommentaren Aj på min ändrade relationsstatus. Inte fan är det skönt, det erkänner jag. Ibland blir det sådär knäppt bara. Jag hade hoppats på att man i ett förhållande beslutar om viktiga saker TILLSAMMANS. Insåg att det var för mycket begärt när den andra hälften beslutade att åka utomlands för FN-tjänst i sex månader. Utan att fråga.

Egentligen vill jag inte skriva något, så jag kan visa vad vi gjort idag istället.

Fyra årstider

- utställning av konstgruppen Lärkorna från Älvsbyn
Visar här några av mina favoriter som hänger i galleriet hela sommaren. Öppet mellan 11 och 18 om du är sugen på ett besök.



Hittat inspiration till akvarellmålning ... dags att återuppta?





Kommentarer
Postat av: Kattis

Trodde nog oxå att man beslutar alla viktiga saker tillsammans när man är i ett förhållande. Tänker på dej. Kram!

2010-06-14 @ 19:35:14
URL: http://najlonqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0