Panik!

I höstas reagerade jag på att jag såg väldigt illa. Till sist blev det ohållbart och ett besök hos optikern visade att min syn kraftigt försämrats. Ett par glasögon införskaffades och jag har varit mer än nöjd, nu har jag ju haft knivskarp syn.

Ikväll när jag duschat upptäckte jag det. OJ. Jag vet inte till hundra procent, men det KAN möjligen eventuellt kanske vara så att jag har linser på mig under glasögonen. HJÄÄÄLP! Hoppas jag vaknar tidigt imorgon så jag kan hänga på låset hos optikern för att undersöka saken närmre.

Denna känsla av panik önskar jag ingen. Hoppas att jag inte blir blind nu. Vad händer egentligen? Är det sant som skräckhistorierna berättar eller går det att lösa problemet? Kan någon hjälpa mig att ta ut en lins eller kanske till och med två?

Tidigare har jag tänkt att det bara är puckon som glömmer att ta ur linser, folk utan kontroll som inte MÄRKER att de har gele i ögonen. Så antingen är jag ett pucko eller totalt okontrollerad. Vet inte vilket som är bättre.


Mika menar att det var tur att det inte var en tampong jag glömt, men där hoppas jag att jag kan lita på att han kontrollerar så att allt är i sin ordning ... PLUS att jag då inte offentligt hade bett om hjälp eller skrivit om det. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Oooh blää jag får panik bara genom att läsa det du skriver, hoppas du får ut den! Sedan kan du komma och se på Ebus och äta lite paj tycker jag:)

2010-06-02 @ 08:57:31
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: sara ö

Hahah, har den varit i länge?? Det där med tampongen vakul... fniss, fniss kram

2010-06-02 @ 17:15:50
Postat av: Greta

Jag kanske är lite trög men har du både linser och glasögon på dig ;)

2010-06-02 @ 20:43:53
URL: http://torparfru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0