Inte din huvudvärk

Just idag var det dags. Jag skulle läsa klart min In Design-kurs, fixa inlämningsuppgifter i Phache.otoshop och få in allt. Duktiga Frida. Tills jag drabbades av en hemsk huvudvärk. In i skafferiet på jobbet (det är här jag gör mina läxor) och leta. ELIN! Räddaren i nöden! Elin köper det godaste brödet, jag hade dessutom köpt extrasaltat Bregott förra veckan, så nu är det fest med varm choklad och goa mackor.

I morse (läs: efter elva) när jag vaknade var hundarna rabiata av kissnödighet, bajsnödighet och utelekarlust. Om ni missat det så har Bo affenpinscher sällat sig till skaran av hundar som numer huserar i vårt minihus. Minihus är det väl knappast, men inte heller dimensionerat för att härbärgera fyra individer av arten Canis lupus domesticus. Deras ägare Annalena är i Finland för att hämta en av tikarna som skickats utomlands för att träffa en mörk snygging som gått med på att skaffa utomäktenskapliga barn.

Som ni kanske märker sprutar det ord ur mig, det kan kallas ordbajseri men en bättre benämning vore kanske orddiarré. Samma visa var det igår innan Mika åkte till Kåbdalis. Jag misstänker att han drog en lättnadens suck när han undslapp en helkväll med sin pratkvarn till tjej.

Nu ska jag fortsätta att vara onyttig och slappa runt på diverse hemsidor istället för att göra läxor. Bäst av allt är att it´s not your headache.

Mors!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej vännen

Det var ett tag sen, försökt ringa dig utan resultat. Hör gärna av dig.

Kram Jennie

2010-01-26 @ 14:54:25
Postat av: sara ö

va du e duktg...kämpa vidare, kramis

2010-01-27 @ 00:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0