Arla morgon



När jag vid halv fem vaknade till liv och insåg att jag var onödigt pigg beslutade jag mig för att ta tillfället i akt och kliva upp. Bättre start på arbetsveckan får man leta! Att Mika tyckte samma sak gjorde inte saken sämre.

Vi åt frukost med nygräddade baguetter (smält smör är klart underskattat!) och myste en stund vid frukostbordet. Hundarna dreglade i vanlig ordning mer än nödvändigt, men sedan fick de en liten promenad i ett sömnigt Vistträsk med två plusgrader. Nyhetsmorgon, lite sport och stickning på morgonen är aldrig fel. När Mika åkt till sitt jobb släckte jag ljusen och gick till jobbet.

Sitter nu på jobbet och surfar, väntande på mina kolleger. Hoppas de blir nöjda över kakorna jag har tagit med. Behåller jag fikat hemma äter jag garanterat upp det mesta själv, och det är ju onödigt att se gravid ut när det enda som sprattlar i magen är en slarvigt tuggad portion mat eller godis.

Nu blir det mer surfing, kanske möts vi på en våg?

Kommentarer
Postat av: sara

va ni e duktiga, kramis. Jag en trötter;))

2010-01-11 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0