Tre timmars promenad

Idag har jag och Vina varit på äventyr. Jag vaknade vid tiotiden och insåg att dagens väder måste tas tillvara! Strålande sol från klarblå himmel och bara några minusgrader. Vina fick frukost medan jag klädde mig och så knatade vi iväg. Så snart vi kom fram till elljusspåret fick hon komma loss från flexit, och jag lovar att det var uppskattat!
Full fart!
Att komma från de blå skuggorna in i solljuset var dagens bästa - flera gånger om! Tyvärr (eller kanske det var bra?) så sjönk jag ner en bra bit i spåret för varje steg, så jag misstänker att en viss träningsvärk kommer att göra sig påmind imorgon... Som tur var så var vägen från jagtkojan plogad hela vägen fram till stora vägen, så då blev det en mer normal promenad resten av vägen.
En liten knorrsvans stack upp ur djupsnön vid fler än ett tillfälle! Djupsnö är väldigt uppskattat av vår lilla galning.
Bästtjejen! Hon har vuxit en hel del, och nu börjar hon nästan se ganska vuxen ut. Fattas bara lite massa och kropp innan hon är där. Nu längtar vi till sommar, simning, sol och härliga dagar. Tills dess tar vi vara på de här underbara vinterdagarna! Hoppas att du haft en lika härlig dag som jag och Vina!
Mors!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Va snygg hon är Vina! Underbart väder hos oss oxå, Svante gjorde en "Vina" och grävde i snön han med.

2010-02-07 @ 15:55:22
URL: http://najlonqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0