Mannen, Myten, Legenden

Igår var det äntligen dags igen. Jag fick möjlighet att åka på reportage. Gissa om dagen var som gjord för utflykter? Många minusgrader, klarblå himmel, och ... en skärmflygare! Häftig upplevelse att se den lilla människan dingla med benen så högt ovan marken. Misstänker att han liksom jag själv insett att när Frida är ute bör hon hållas koll på. Kanske var det därför han sågs cirkla ovanför mig all the time? Eller så har det med optiska regler att göra. Eller inte.
Vill passa på att slå ett slag för Nära Dig. Det är verkligen en butik som gör skäl för sitt namn. Tyvärr har de också exakt rätt godissorter i lösviktsförsäljningen. Det blir helt fel när jag skulle dra ner på sötsakerna. Irene och Sara har dock talat om att de tänkt hjälpa mig. Återstår att se om det blir hjälp eller stjälp ...
Mr sugar är mannen med stort M. aMen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0