Eye of the beholder


Vina tio veckor - vinstlotten?

Plötsligt händer det. Ska snarast lösa in vinstlotten, om det nu visar sig vara en sådan. Vina ska ÄNTLIGEN exteriörbedömas för första gången. På lördag åker vi till Kalix med pärm, utställningkoppel och en förhoppningsvis nybadad vovve i andra änden av kopplet. Mika stannar förhoppningsvis i Kåbdalis så jag slipper vara nervös inför honom också. Jag har ju trots allt lovat att agera handler när det blir dags. Operation hårdträning måste tydligen dra igång...

Oavsett hur det går så är Vina rätt hund för oss, det vet vi ju. Men klart att det vore kul att få höra att hon ser tjusig ut jämfört med andra nobsar. Om hon nu är tjusig alltså. Är det en skönhet som finns endast i våra ögon eller är hon snygg även enligt en Stockholmsdomare? Håll tummar och tår!

Kommentarer
Postat av: Marie

Annars är dom då blinda, snyggaste nobben jag sett i allafall:) Håller tummar och tassar och klövar (mina) härhemma:)

2010-02-28 @ 21:56:08
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vad spännande! hoppas det går bra för er :)

2010-03-01 @ 09:58:54
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Kattis

Va kul och spännande. Önskar er verkligen lycka till. Vi ha gett upp alla planer på utställning vad gäller Svante. Han når ju bara upp till ca 40 cm i mankhöjd. Inte mycket för en nobskille. Synd men sant.

2010-03-02 @ 11:29:12
URL: http://najlonqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0